let's feeling

Tuesday, September 13, 2011

Happy Eid 2011!!

Di sini aku nak ucap Selamat Hari Raya kepada semua kawan2ku serta yang mengenali diriku nie..almaklumlah u olls i nie kan gLaMORss hehehe... namun raye nie tak brape nak sonok sangat sebab banyak peristiwa yang berlaku dalam family aku.. tahun nie beraye tanpa nenek... tula owang kata bile orang tue da xde rase kehilangan an... moga lepas nie ade sinar dalam family kami...hope begitu.. eumm cume kat entri nie nak share pengalaman raye aku yang xbape nak sonok nie tapi tetap ade kemeriahan nye jgak dikatakan... kalau kowang rase entri nie sesngat membosankan, aku tak kisah... tapi aku yang heppy bukan kowang semua..huhuhu... nak upload gambar raye pon xbanyak raye nie... sebab mmg amek tapi x amek gambar pon.hehehe.. cm raye2 taon lpas syok bergambar sakan... tapi semua dalam memori dan dihati... huhuhu.. apepon aku hope raye taon akan datang akan membawa seribu kebahagian.. aminnn..
eyh lpe plak aku banyak kerja kat opis nie tapi sempat curi2 nak tulis entri nie tok uolls..hee k bye!

0 comments:

My Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
COPYRIGHT.ALL RESERVED BY SHA FADZLY