let's feeling

Friday, October 14, 2011

Kerja Gile!!

Whuaaaa!! tak pena ku sangkakan aku boleh wat perkara camnie.. bile pk balek hebat gak aku nie cm "catwoman" haha.. tanggal 12.10.11 tarikh ang cantik an aku telah pegi ke satu company nie tok diterima masuk kje almaklumlah aku skang tga kusut cari kje then tempat nie panggil aku masuk kje dan jawatan sebagai "Account Assistant" bunyi macam agak bagus kan jawatan nie.. so tanpa pk panjang2 aku pon accept la.. tahlah sebelum masuk kje pelbagai janji manis ditaburkan padaku and after aku masuk pada hari pertama aku dihidangkan dengan pelbagai kontroversi yang palingg daaassyaatt.. huh! terus robek hatiku dan tak ingin berpaling pada company nie..pada end of this story, aku pon mengambil keputusan tok tidak datang pada hari semalam.. aku da jadi tawar hati so aku pon blah cmtu je.. hahaa sangat jahat jgak aku nie.. papepon aku da terlepas dari mulot sang naga...huhu sekang nie aku nak pergi kl tok 2nd interview dengan company yang aku rase sangat berpontensi gak.. hope aku akan mendapat kbar berite yang gembira. berbaloi aku buang minyak g sane..padahal nenek selalu menjadi supporters yang paling disayangi...hihihi sayang nenek!! :) so after interview nanti aku story mory lagi k.. dadaaa~

Terima kasih daun keladi, Ada masa bace lagi yek! :)


1 comments:

S.H.A F.A.D.Z.L.Y said...

<3 hatiku sangat sedeyyyy ;(

My Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
COPYRIGHT.ALL RESERVED BY SHA FADZLY